Suvine messihooaeg on peagi käes ja see on ideaalne aeg oma ettevõtte nähtavuse suurendamiseks. Kui oled suundumas messile, on oluline tagada, et sinu reklaammaterjalid paistaksid silma ja jätaksid kvaliteetse mulje. Meie, spetsialiseerume eksklusiivsete trükiteenuste ja kujunduste pakkumisele. Meie eesmärk on aidata sul saavutada parim tulemus.
Siin on 6 erinevat etappi, mida järgides suurendad tõenäosust, et trükised toovad päriselt tulemusi ja on mõõdetavad.
1. Strateegia planeerimine
Messimaterjalide edukus algab korralikust kodutööst. Enne materjalide tellimist tasub mõelda, keda sa messil kohtad ja kes on sinu ideaalsed kliendid. Soovitame alati segmenteerida potentsiaalsed kliendid järgmiselt:
- Äkki ostab
- Väiksem tellija
- Suurem tellija
- Kliendid, keda pead kindlasti võitma
Iga trükis maksab, seega ei ole mõtet materjale jagada juhuslikult. Massiliseks jagamiseks sobivad soodsamad trükised, samas kui potentsiaalsetele suurklientidele tasub jagada eksklusiivseid brošüüre ja näidistooteid. Näiteks paljud meie kliendid tellivad visiitkaardid kahes erinevas kvaliteedi astmes – üks massiliseks jagamiseks ja teine eksklusiivsematele kontaktidele.
2. Sisu kondikava paika panemine
Sisu planeerimine on reklaammaterjalide loomisel ülioluline. Küsi endalt: Mis on iga trükise eesmärk? Kellele see on suunatud? Mis huvitab sihtgruppi päriselt? Mida peaks lugeja peale lugemist tegema? Eriti tähtis on see flaierite, voldikute ja brošüüride puhul. Volditavate materjalide puhul saad mõjutada informatsiooni kättesaamise järjekorda ja presenteerida oma toodet või teenust efektiivsemalt.
3. Copywriting ehk sisu kirjutamine
Tabava sõnumiga jääd meelde. Hea copywriting on investeering, sest kui sõnum on lööv ja hästi kirjutatud, jagatakse seda ka teistele ning see jääb meelde. Kui sinu tiimis pole professionaalset sõnaseppa, saame sind aidata kvaliteetse sisuloomega.
4. Visuaalide ja kujunduse loomine
Kujunduse eesmärk on edastada sõnumit ja lihtsustada selle tarbimist. Sõnumi selgus ja kergesti arusaadavus on eriti oluline, kui sihtgrupp on nooremad. Näiteks köögimööbli brošüüri puhul ei piisa ainult välistest piltidest – näidata tuleks ka sahtlite ja kappide sisu, et klient saaks ette kujutada, kuidas mööbel tema kodus välja näeks.
5. Reklaammaterjalide mõõdetavaks muutmine
Reklaammaterjalide tõhusust saab mõõta mitmel viisil. Levinumad meetodid on sooduskoodid ja QR-koodid. Meie kasutame mõõdetavate QR koodide puhul seda tööriista. Tasuta QR-koode saad luua ka Canvas, aga nende tulemused pole mõõdetavad.
6. Kvaliteetse trükiteenuse valimine
Meie valikus on 95% olemasolevatest trükiefektidest maailmas. Ei ole vaja kasutada kõiki, piisab, kui valid vähemalt ühe efekti, et muuta oma trükised silmapaistvaks. Populaarseimad efektid on I-foil, kohtlakk, 3D lakk ja soft touch laminaat. Trükiefekte saab kombineerida erinevate disainpaberitega, mis küll tõstab hinda, kuid neid katsudes saad kohe aru, miks need nii palju kallimad on. Parima hinna ja kvaliteedi suhte saavutamiseks soovitame lamineeritud tavapaberit ja ühte eriefekti.
Messidel tellitakse sageli järgmisi trükiseid:
- Visiitkaardid
- Brošüürid
- Flaierid
- Kinkekaardid
- Toote pakendid
- Kleebised
- Loteriikaardid
Viimase aastakümnega on trükiste osakaal turunduses küll vähenenud, aga kui tellitakse, siis lisatakse kõikvõimalikud "tuled ja viled" külge, mis tähendab, et meie kliendid lähevad kindla peale välja.
Loodame, et need nõuanded aitavad sul messiks edukalt valmistuda ja oma ettevõtet parimal võimalikul viisil esitleda! Võta ühendust.