Vi har GRATIS parkering

Branding kurv
Din kurv er tom
Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Suvine messihooaeg on peagi käes ja see on ideaalne aeg oma ettevõtte nähtavuse suurendamiseks. Kui oled suundumas messile, on oluline tagada, et sinu reklaammaterjalid paistaksid silma ja jätaksid kvaliteetse mulje. Meie, spetsialiseerume eksklusiivsete trükiteenuste ja kujunduste pakkumisele. Meie eesmärk on aidata sul saavutada parim tulemus.

Siin on 6 erinevat etappi, mida järgides suurendad tõenäosust, et trükised toovad päriselt tulemusi ja on mõõdetavad.

1. Strateegia planeerimine

Messimaterjalide edukus algab korralikust kodutööst. Enne materjalide tellimist tasub mõelda, keda sa messil kohtad ja kes on sinu ideaalsed kliendid. Soovitame alati segmenteerida potentsiaalsed kliendid järgmiselt:

  • Äkki ostab
  • Väiksem tellija
  • Suurem tellija
  • Kliendid, keda pead kindlasti võitma

Iga trükis maksab, seega ei ole mõtet materjale jagada juhuslikult. Massiliseks jagamiseks sobivad soodsamad trükised, samas kui potentsiaalsetele suurklientidele tasub jagada eksklusiivseid brošüüre ja näidistooteid. Näiteks paljud meie kliendid tellivad visiitkaardid kahes erinevas kvaliteedi astmes – üks massiliseks jagamiseks ja teine eksklusiivsematele kontaktidele.


2. Sisu kondikava paika panemine

Sisu planeerimine on reklaammaterjalide loomisel ülioluline. Küsi endalt: Mis on iga trükise eesmärk? Kellele see on suunatud? Mis huvitab sihtgruppi päriselt? Mida peaks lugeja peale lugemist tegema? Eriti tähtis on see flaierite, voldikute ja brošüüride puhul. Volditavate materjalide puhul saad mõjutada informatsiooni kättesaamise järjekorda ja presenteerida oma toodet või teenust efektiivsemalt.

3. Copywriting ehk sisu kirjutamine

Tabava sõnumiga jääd meelde. Hea copywriting on investeering, sest kui sõnum on lööv ja hästi kirjutatud, jagatakse seda ka teistele ning see jääb meelde. Kui sinu tiimis pole professionaalset sõnaseppa, saame sind aidata kvaliteetse sisuloomega.

Brandcafe | Trükiteenused Tallinnas | Visiitkaartide trükk

4. Visuaalide ja kujunduse loomine

Kujunduse eesmärk on edastada sõnumit ja lihtsustada selle tarbimist. Sõnumi selgus ja kergesti arusaadavus on eriti oluline, kui sihtgrupp on nooremad. Näiteks köögimööbli brošüüri puhul ei piisa ainult välistest piltidest – näidata tuleks ka sahtlite ja kappide sisu, et klient saaks ette kujutada, kuidas mööbel tema kodus välja näeks.

5. Reklaammaterjalide mõõdetavaks muutmine

Reklaammaterjalide tõhusust saab mõõta mitmel viisil. Levinumad meetodid on sooduskoodid ja QR-koodid. Meie kasutame mõõdetavate QR koodide puhul seda tööriista. Tasuta QR-koode saad luua ka Canvas, aga nende tulemused pole mõõdetavad.

6. Kvaliteetse trükiteenuse valimine

Meie valikus on 95% olemasolevatest trükiefektidest maailmas. Ei ole vaja kasutada kõiki, piisab, kui valid vähemalt ühe efekti, et muuta oma trükised silmapaistvaks. Populaarseimad efektid on I-foil, kohtlakk, 3D lakk ja soft touch laminaat. Trükiefekte saab kombineerida erinevate disainpaberitega, mis küll tõstab hinda, kuid neid katsudes saad kohe aru, miks need nii palju kallimad on. Parima hinna ja kvaliteedi suhte saavutamiseks soovitame lamineeritud tavapaberit ja ühte eriefekti.

Messidel tellitakse sageli järgmisi trükiseid:

Viimase aastakümnega on trükiste osakaal turunduses küll vähenenud, aga kui tellitakse, siis lisatakse kõikvõimalikud "tuled ja viled" külge, mis tähendab, et meie kliendid lähevad kindla peale välja. 

Loodame, et need nõuanded aitavad sul messiks edukalt valmistuda ja oma ettevõtet parimal võimalikul viisil esitleda! Võta ühendust.

Læs den forrige
Læs følgende
Loe teisi postitusi
Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Siin blogis tuleb juttu visiitkaardi disainipõhjadest ja kust neid saab.  KKK: Kas meilt saab disainipõhjasid või kujundusmalle? A: Ei saa, sest meie eesmärk on pakkuda klientidele parimat ja enneolematu kvaliteediga...

Læs nærmere
Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Luksuslikud visiitkaardid on juba viimased 30 aastat olnud meie majas suur kaup, aga viimastel aastatel on see trend veelgi suurema hüppe teinud. Kui oled omale uut visiitkaarti tegemas, siis see...

Læs nærmere
Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Suvine messihooaeg on peagi käes ja see on ideaalne aeg oma ettevõtte nähtavuse suurendamiseks. Kui oled suundumas messile, on oluline tagada, et sinu reklaammaterjalid paistaksid silma ja jätaksid kvaliteetse mulje. Meie, spetsialiseerume eksklusiivsete trükiteenuste...

Læs nærmere
Siiditrüki tellimine

Siiditrükk | Võimalused ja materjalid

Siiditrükk, nagu eesti keelne nimigi ütleb on üks vanimaid trükiviise, mis oli läbi siidi algselt, aga tänapäeval on see juba kümneid aastaid kõrgtehnoloogilise võrguga elektrooniliselt alumiiniumraamile pingutatud ja käsitsi spaatliga...

Læs nærmere
Trükiteenused, trükiteenuste hind ja kvaliteet

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Õige vastus tuleneb inglise keelsest väljendist, mis tõlkes kõlab, et sa saad täpselt selle mille eest sa maksid, ei rohkem, ega vähem. Ehk siis trükiteenustel on mitte ainult erinev hind,...

Læs nærmere
Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Marketingtip #1: Vigtigheden af ​​emballage og udskrifternes rolle

Jeg tager følgende vigtige emne op til diskussion. En stor del af printbehovet - cirka 90% - er relateret til emballage. Hvad der er emballage, og hvad der ikke er,...

Læs nærmere
Saada päring