Luksuslikud visiitkaardid on juba viimased 30 aastat olnud meie majas suur kaup, aga viimastel aastatel on see trend veelgi suurema hüppe teinud. Kui oled omale uut visiitkaarti tegemas, siis see blogi on just sulle!
Statistika järgi on trükitellimuste arv aina vähenev aga kui juba trükitakse, siis korralikult, ehk luksustrüki nõudlus on kasvavas trendis. Põhiline vajadus tuleb just sellest, et kõikidel edukatel ettevõtetel on suur internetikuvand ja kogu selle virvarri sees on raske silma jääda. Kuna äri käib inimeste vahel ja suured tehingud toimuvad 80% juhtudest näost näkku, siis visiitkaardil on müügis oma kindel koht.
Läbimõeldud visiitkaart tekitab katsudes usaldusväärse emotsiooni, annab kliendile ekstra põhjuse, miks ühendust võtta või ostu sooritada ning on selgeks märgiks, et võtad oma äri tõsiselt ning oled valmis teistest eristuma.
Valisime tiimiga välja 7 meie arust parimat visiitkaarti, mida nüüd analüüsima hakkame.
Näidis 1: ARTER kvartali visiitkaart
- 2x disainpaber
- Siiditrükk
See visiitkaart on meie tiimi lemmik ning tihtipeale lööb ka laineid, kui esitleme uutele tellijatele meie portfooliot. Nagu pildilt näed, siis on mindud minimalistliku, aga elegantse kujunduse peale, mis on väga hästi õnnestunud.
Materjaliks on valitud kaks disainpaberit, mis on omavahel kokku liimitud. Kaart on piisavalt tugev, aga samas jätab oma suure materjali hulgale natukene pehmust. Seda katsudes tekib turvatunne ning see visiitkaart on täielik abimees, kui on vaja lukku lüüa miljonite väärtuses tehinguid.
Näidis 2: BITESTOP visiitkaart
- Disainpaber
- Siiditrükk
- Erilõige
Nagu pildilt näha, siis disainerid on tabanud kümnesse. Nagu ka eelmise kaardi puhul on ka sellel kasutatud siiditrükki, et saavutada parim trükikvaliteet. Lisaks on tehtud ka erilõige, et visiitkaart tunduks eriti ahvatlusväärne ning annaks edasi õiget emotsiooni.
Juba nende kahe näidise pealt joonistub välja muster, et logo tuleb suurelt panna ühele poole. Ära pane sinna midagi muud. Visiitkaardi väikeste mõõtmetega arvestades tuleb logo kasutada suurelt ja julgelt. Sellega tagad meeldejäävuse ning oled kergesti silmapaistev. Samuti on seda kaarti kujundades hoitud minimalistliku joont.
Näidis 3: DUOTELLUUR visiitkaart
- Erilõige
- Siiditrükk
- Disainpaber
Hea lugeja, kui sa oled nüüd muusik, siis sul on tõeliselt vedanud. Siin on sulle toimiv näidis, kuidas panna visiitkaardi saaja pead kratsima… Peaaegu alati küsitakse, kuidas see kaart tehtud on. Antud kaart tekitab alati meie klientides vau-efekti ning seda uuritakse võrreldes teiste kaartidega kordades rohkem.
Nagu pildilt näed, siis saame teha alates nurkade ümardamisest kuni peenete lõikusteni välja.
Näidis 4: MANGOMANGO visiitkaart
- 3x disainpaber
- Siiditrükk
- Kohtlakk
Viimane põlvkond on visiitkaardi funktsiooni ja välimust kardinaalselt muutnud. Lisandunud on QR koodid, mis viivad maandusmislehele lisainformatsiooni lugema või ostma/päringut saatma. Lisaks on väga levinud erisoodustused, mis on eriti populaarsed jaekaubanduses degusteerimisel ja e-poodide puhul. Teenuste puhul kasutatakse tihti tasuta proovikorda, tasuta kohvi (mingit toodet, mis suurt lisakulu ei tekita aga toob inimese uksest sisse) või ilusalongide seas on levinud lojaalsuskaardid.
Anname endast parima, et olla uuenduslik trükikoda. Vajadusel saame sulle abiks olla sooduskoodide ülessättimisel ning aidata ka pakkumise mõtlemisega.
Näidis 5: LUX TELECOM visiitkaart
- Disainpaber
- Siiditrükk
- Kohtlakk
- Tavaline foil
Selle visiitkaardi puhul on tegemist ebaregulaarse välimusega, kuid disainer on teinud imelist tööd ja pannud kõik sobima. Nagu turundajad ütlevad, et reklaamsõnum peab olema nagu labidaga pähe, siis see kaart teeb täpselt seda. See püüab pilku, ning saad koheselt aru, millega on tegemist. Järgmine kord, kui SIM kaarti näed, siis meenub sulle kindlasti nende visiitkaart. Isegi peale selle blogi lugemist :)
Näidis 6: DIGITAL NATION visiitkaart
- Disainpaber
- Regulaarne holograafiline foil
- Siiditrükk (tagapool)
Nagu näha, siis ka digiagentuurid trükivad omale visiitkaarte. Suured tehingud toimuvad reeglina näost näkku, ning siin on heal visiitkaardil oma kindel roll mängida. Nagu ka paljude teiste kaartidega siin listis, siis tellija soov oli lihtne: “Kui see kasvõi natukenegi meie müügitehingutele kaasa aitab, siis on juba väga hästi.”
Näidis 7: LUXCHARTER visiitkaart
- Disainpaber
- Regulaarne kuldne foil
- Siiditrükk
Kas tundub luksuslik? Kujuta ette korra, et need näidised oleksid trükitud tavalises digitrükis tavalisele paberile.
Lõpu nugget
Meie kutsume neid “closer” visiitkaartideks. Closer visiitkaart on selline, mida igaühele ei anna. Ühe kaardi jagamise hind on enamasti 50-60€ ning tegelikult see polegi visiitkaart vaid on kinkekaart. Kui sa kohtumisel ei suuda tehingut lukku lüüa, siis sa anna oma kinkekaardi ja klient on suure tõenäosusega lukus. Isegi kõige rikkamatele inimestele meeldib väga tasuta asju saada.
Closer visiitkaarte soovitame teha, kui tegemist on suurte tehingutega või kliendi eluea väärtus on piisavalt suur. Paljud closer kaartide tellijad tellivad kahes hinnaastmes kaarte. Ühed soodsamad, teised kallimad.