У нас есть БЕСПЛАТНАЯ парковка

Брендинговая корзина
Ваша корзина пуста
Trükiste tellimine Tallinnas

Trükiste tellimise juhtnöörid

Enne eduka trükitöö tellimist on oluline selgelt mõista oma eesmärki ja sihtgruppi. Sõltuvalt sihtgrupist – olgu see mees, naine või laps – tuleks arvestada trükise seost sotsiaalmeediaga, näiteks lisades QR-koode. Vanematele inimestele on eriti tähtis trükise soliidsus ja välimus.

Erinevatele sihtrühmadele sobivad erinevad kujundused: naistele meeldivad sageli rohkem värvid, samas kui meeste jaoks võib sobida tagasihoidlikum disain, näiteks must-kuld või must-hõbe.

Oluline on määratleda trükise eesmärk. Kas see on ettevõtet tutvustav flaier, visiitkaart või kinkekaart? Trükise infomaht ja kujundus peaksid vastama selle eesmärgile, samuti tuleks arvestada, kas trükis on ühe-või kahepoolne. Flaierite puhul on soovitatav suurem kogus, et seda saaks laialdaselt jagada.

Kinke-ja sooduskaartide puhul on oluline määrata kindlaks kasutustingimused ja tagada turvalisus, et vältida võltsimist. Kõik trükised peaksid sisaldama vähemalt ühte turvaelementi. Mõistlik miinimumkogus on 100 eksemplari, mis on ka keskkonnasõbralik lähenemine. Tutvu lähemalt meie trüki- ja kujundusvõimalustega.

Materjalide ja trükiviisi valik sõltub trükise tüübist ja kogusest. Siiditrükk, digitaaltrükk ja offset-trükk on levinud võimalused. Kui kogused ületavad 500 tükki, muutub offset-trükk soodsamaks.

Pärast nende aspektide läbimõtlemist on tellimuse esitamine juba käegakatsutav. Ainus, mis vajab veel tähelepanu, on trükifaili ettevalmistamine ja hind, mille kohta saad lähemalt lugeda siit.

Kui trükifail on valmis, võite esitada päringuid mitmele trükikojale. Meie trükikoja puhul pakume võimalust tutvuda reaalse trükipartneriga ja valida trükimaterjale kohapeal.

Kui olete juba varasemalt meiega koostööd teinud ja teate, milline materjal ning hind teile sobib, oletegi valmis tellimuse esitama.

Прочтите предыдущую
Прочитайте следующее
Loe teisi postitusi
Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Siin blogis tuleb juttu visiitkaardi disainipõhjadest ja kust neid saab.  KKK: Kas meilt saab disainipõhjasid või kujundusmalle? A: Ei saa, sest meie eesmärk on pakkuda klientidele parimat ja enneolematu kvaliteediga...

Читать дальше
Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Luksuslikud visiitkaardid on juba viimased 30 aastat olnud meie majas suur kaup, aga viimastel aastatel on see trend veelgi suurema hüppe teinud. Kui oled omale uut visiitkaarti tegemas, siis see...

Читать дальше
Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Suvine messihooaeg on peagi käes ja see on ideaalne aeg oma ettevõtte nähtavuse suurendamiseks. Kui oled suundumas messile, on oluline tagada, et sinu reklaammaterjalid paistaksid silma ja jätaksid kvaliteetse mulje. Meie, spetsialiseerume eksklusiivsete trükiteenuste...

Читать дальше
Siiditrüki tellimine

Siiditrükk | Võimalused ja materjalid

Siiditrükk, nagu eesti keelne nimigi ütleb on üks vanimaid trükiviise, mis oli läbi siidi algselt, aga tänapäeval on see juba kümneid aastaid kõrgtehnoloogilise võrguga elektrooniliselt alumiiniumraamile pingutatud ja käsitsi spaatliga...

Читать дальше
Trükiteenused, trükiteenuste hind ja kvaliteet

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Õige vastus tuleneb inglise keelsest väljendist, mis tõlkes kõlab, et sa saad täpselt selle mille eest sa maksid, ei rohkem, ega vähem. Ehk siis trükiteenustel on mitte ainult erinev hind,...

Читать дальше
Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Tõstatan aruteluks järgmise olulise teema. Suur osa trükivajadustest - ligikaudu 90% - on seotud pakendiga. Sageli ei mõisteta täielikult, mis on pakend ja mis mitte. Üllatuslikult võib pakendiks pidada ka...

Читать дальше
Saada päring