Enne eduka trükitöö tellimist on oluline selgelt mõista oma eesmärki ja sihtgruppi. Sõltuvalt sihtgrupist – olgu see mees, naine või laps – tuleks arvestada trükise seost sotsiaalmeediaga, näiteks lisades QR-koode. Vanematele inimestele on eriti tähtis trükise soliidsus ja välimus.
Erinevatele sihtrühmadele sobivad erinevad kujundused: naistele meeldivad sageli rohkem värvid, samas kui meeste jaoks võib sobida tagasihoidlikum disain, näiteks must-kuld või must-hõbe.
Oluline on määratleda trükise eesmärk. Kas see on ettevõtet tutvustav flaier, visiitkaart või kinkekaart? Trükise infomaht ja kujundus peaksid vastama selle eesmärgile, samuti tuleks arvestada, kas trükis on ühe-või kahepoolne. Flaierite puhul on soovitatav suurem kogus, et seda saaks laialdaselt jagada.
Kinke-ja sooduskaartide puhul on oluline määrata kindlaks kasutustingimused ja tagada turvalisus, et vältida võltsimist. Kõik trükised peaksid sisaldama vähemalt ühte turvaelementi. Mõistlik miinimumkogus on 100 eksemplari, mis on ka keskkonnasõbralik lähenemine. Tutvu lähemalt meie trüki- ja kujundusvõimalustega.
Materjalide ja trükiviisi valik sõltub trükise tüübist ja kogusest. Siiditrükk, digitaaltrükk ja offset-trükk on levinud võimalused. Kui kogused ületavad 500 tükki, muutub offset-trükk soodsamaks.
Pärast nende aspektide läbimõtlemist on tellimuse esitamine juba käegakatsutav. Ainus, mis vajab veel tähelepanu, on trükifaili ettevalmistamine ja hind, mille kohta saad lähemalt lugeda siit.
Kui trükifail on valmis, võite esitada päringuid mitmele trükikojale. Meie trükikoja puhul pakume võimalust tutvuda reaalse trükipartneriga ja valida trükimaterjale kohapeal.
Kui olete juba varasemalt meiega koostööd teinud ja teate, milline materjal ning hind teile sobib, oletegi valmis tellimuse esitama.