Ostukorv

Sinu ostukorv on tühi

Milline on info, mille võiks paigutada visiitkaartidele?

Meil on lihtsam planeerida oma visiitkaartide tellimist, kui teame täpselt, millist infot oleks mõistlik paigutada kaardile ja millist mitte.

Nüüd, kui te olete tutvunud meie eelmiste blogidega, mis käsitlesid visiitkaartide disaini- ja materjali-, turundusvajadusi siis selles blogides saame edukalt käsitleda visiitkaardi sisulise ehk info poole.

Lühidalt, kui te olles käinud läbi eelnenud blogid ja teinud kõik selleks, et teie esmakohtumisel antud visiitkaart on osutunud tänu meeldejäävale disainile ja eristuvale materjalivalikule ning turunduslahendustele nii edukaks, et kaardi saanu on jätnud teid meelde ja isegi lisainfo saamiseks külastanud teie veebilehte(ti).

Ja siit edasi ongi loetletud sisukorraks edaspidiseks elementaarne info, mis võiks leiduda hädavajalikult keskmisel visiitkaardil:

  1. Ettevõtte, riigi või organisatsiooni logo
  2. Asutuse, orgnisatsiooni, ettevõtte nimi
  3. Tegevuse lühiülevaade, löök- või reklaamlause, slogan
  4. Kaardi omaniku nimi ja ametinimetus (positsioon)
  5. Kontakt andmed : aadress(-id), telefonide numbrid, e –mail(id)
  6. Sotsmeedia kanalite kontaktaadressid
  7. QR –kood, mis viib soovitud pikema infoni, koduleheni, e – poeni, maandumisleheni jne.

Ettevõtte, riigi või organisatsiooni logo

Logo on disaineri abiga visualiseeritud seisukoht, millega sinu organisatsioon tegeleb või mille eest seisab. See peaks olema sümbol- element, millega jääd meelde nii oma partneritele või klientidele. Juhul, kui logo on loodud õigesti jätab see sinu üritusest usaldusväärse, professionaalse mulje.

Logo peaks olema esitletud kaardil uhkelt, jättes selle ümber soliidseks esitlemiseks piisavalt ruumi ehk vaba pinda, et ülejäänud info ei ummistaks selle esitlemist.

Asutuse, orgnisatsiooni, ettevõtte nimi

Hoolimata sellest, et kaardil olev logo peaks kandma piisavalt organisatsiooni identiteeti ja tegevusala, peaks kaardil olema kindlasti selle täispikk nimi. Lühidalt täispikk nimi, mitte lühendid. Ja see on ülioluline maailmas, kus juba viimane põlvkond ei viitsi pikalt suhelda, suheldes vaid lühenditega.

Visiitkaart ei ole kindlasti koht, kus suhelda lühendites. Kokku võtvalt organisatsiooni ja sinu nimi peaksid olema nii graafiliselt, kui suuruselt enim rõhutatud detailid visiitkaardil peale logo.

Tegevuse lühiülevaade, löök- või reklaamlause, slogan

Eriti juhul, kui sul on olemas slogan või ettevõtte(kaubamärgi /toote) tunnus või reklaamlause siis selle koht oleks kindlasti visiitkaardil soliidses kauguses logost või orgaisatsiooni nimest.

Näiteks Coca cola slogan – Alati Coca Cola

Juhul, kui eelnev puudub ja eriti, kui tegemist on uue asutusega tuleks julgelt selle asemel eksponeerida konsentreeritud teksti/lauset, mis kirjeldab teie põhitegevust, teenust või pakutavat hüve.

Näiteks Aiandusettevõttele – Kõik vajaiku aia harimiseks leiad meilt.

Kaardi omaniku nimi ja ametinimetus (positsioon)

Täiesti loogiine ja kõige olulisem osa kaardist on teie täispikk ( koos lisanimedega, kui neid on ) nimi ja ametinimetus /positsioon. Nagu juba mainitud on organisatsiooni nimi ja teie nimi kõige olulisem info kaardil.

Lisaks, oleneb, millises riigis või kultuuripiirkonnas te tegutsete. Paljudes ( näiteks Skandianaavias) on oluline eksponeerida ka oma pilti viisil, nagu see on hetkel levinud sotsmeedia ja näiteks g – maili keskkonnas.

Kontakt andmed : aadress(-id), telefonide numbrid, e –mail(id)

Siin on nagu raske, midagi lisada sellele pealkirjale, sest see osa visiitkaardist peabki
sisaldama nii füüsilist, kui interneti “aadressi” – e –posti aadrss(id), telefoni numbr(e)it(d)

Sotsmeedia kanalite kontaktaadressid

Kui oled aktiivne sots. meedia kanalites oleks siinkohal välja tuua kõige olulisem ja
esinduslikum, milleks on tavaliselt Instagram või X. Ei ole probleemi, kui lisad ka teisi, aga pole heaks tavaks lisada rohkem, kui 3 ja kui sa pole just elukotselt tiktokker, siis Tik Toki kontot tavaliselt ei ekponeerita

QR –kood, mis viib soovitud pikema infoni, koduleheni, e – poeni, maandumisleheni jne.

Eriti, kui sinu visiitkaart kipub saama üle koormatud sulle olilisest infost on omal kohal
abimees nimega QR kood, millega saad mahulisema info paigutada netti maandumislehele. Rääkimata nendest võimalustest, millest räägime erladi turundust puudutavates blogides, kus see kood võib suunata flaierileiseloomulikuinfo juurde või e –poodi või kodulehele.

PRAKTILIST TRÜKI INFOT
Siinkohal on mõistlik meelde tuletada seda blogi, milles räägime kaardi disainimisest ja
trükkimisest, et kaardi valmides veendu enne selle trükki viimist et:

  • Sinu visiitkaardil on bleed 3 – 5 mm, eriti juhul, kui kujudus jookseb kaardi äärteni
  • Kui kaart on kahepoolne – peaksid pooled omavahel tehniliselt kokku sobima ( tekstid ja kujundus oleks samal liinil nii ees, kui taga küljel )
  • Kaardil on olemas lõikejooned, mis samuti kattuvad mõlemil kaardi küljel
  • Kaardil on täidetud selle etiketi nõue – kaart on lihtsalt loetav ilma prillide või luubita. S.t kaardi loetavus ei ole ohverdatud selle disainile või infokogusele, mis viivad tekstid nii väikeseks, et neid on raske lugeda.

    ENNE KAARDI TRÜKKI VIIMIST TESTI SEDA VÄLJATRÜKINA PRINTERIST VÕIMALIKU SIHTGRUPI ( KLIENT/KOOSTÖÖPARTNER) PEAL:
  • Mis on esimene asi mida ta märkab versus miss a tahaksid, et ta märkaks
  • Kas on kergesti hoomatav, mis teenuseid, tooteid mu ettevõte pakub?
  • Kas on lihtne mingua ühendust – kontakte leida?
  • Kas logo ja tekst tulevad hästi ja loetavalt esile?

Kui vastus on jah, on su visiitkaart valmis trükki viimiseks!

Tutvu sellel teekonnal kindlasti ka teiste meie blogide ja vlogidega, et saada parim
tulemus!

Loe eelmist
Loe järgmist

Loe lisaks

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Õige vastus tuleneb inglise keelsest väljendist, mis tõlkes kõlab, et sa saad täpselt selle mille eest sa maksid, ei rohkem, ega vähem. Ehk siis trükiteenustel on mitte ainult erinev hind,...

Loe lähemalt
Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

  Tõstatan aruteluks järgmise olulise teema. Suur osa trükivajadustest - ligikaudu 90% - on seotud pakendiga. Sageli ei mõisteta täielikult, mis on pakend ja mis mitte. Üllatuslikult võib pakendiks pidada...

Loe lähemalt