Ostukorv

Sinu ostukorv on tühi

Visiitkaartide 2025 trendid

Kummaline on et hoolimata digimaailma ja digivisiitkaartide pealetungist on visiitkaart
jäänud endiselt tänapäeva inimese taskusse, kirjutuslauale.

Viimased kaks uut nutipõlvkonda pole suutnud seda vältida või välja suretada. Küll aga on uued põlvkonnad selle ümbermõtestanud ja kohandunud visiitkaardi kui sellise. 

Tänapäeva visiitkaardid on jagunenud kolmeks põhisuunaks:

1. Visiitkaart kui combo – reklaamflaier + visiitkaart. 
Lihtne ja praktiline, visiitkaardi esiküljel on firma ja inimese kontaktid, visuaalne kommunikatsioon firmast. Teiselt küljel QR kood, mis viib koheselt läbi telefoni nn maandumislehele internetis, kus on näiteks teenuse või toote reklaamflaier, internetipood, koduleht, sotsmeedia kanal jne. 

2. Visiitkaart kui kinkekaart või allahindluskupong
Täpselt nagu eelmisel on esiküljel firma, kontaktid, logo jne. Teiselt poolelt aga leiad kas kinkekaardi või allahindluskupoingi. Selle kõrval on QR kood, millega satud internetipoest lubatud allahindlusega teenust või ostu sooritama. Sama praktika on kasutusel ka füüsilistes poodides ja teenindusasutustest. Lisaks on esimesi märke teisele küljele tekitatud loteriipileti laadsest tarbijamängust, mille eesmärk on taas turunduslik.

3. Visiitkaart kui VIP lahendusega eksklusiivne kaart
Eesmärgiga anda edasi visuaalset identiteeti, klassikuuluvust, esinduslikkust jne. Selle trendi taga on enamasti riigiesindajad, riigifirmad, aga ka teenindusvaldkonna tegelasi, kelle ainsaks "müügipakendiks" on kliendile ulatatav visiitkaart. Reeglina kasutatakse antud kaartide puhul eksklusiivseid disainpabereid ja trükiefekte, mis kajastavad osutatavate teenuste (iluteenindajad, juuksurid, barberid, massöörid, parsonaaltreenerid, õpetajad, konsultandid, arstid, juristid jne) hinnaklassi ja prestiiži.

Visiitkaart on tänases maailmas pidevalt muutumises, kaldudes vahepeal täielikku äärmusesse, nagu metallist ja puidust kaardid. Püsima on jäänud trend trükkida läbipaistvale või piimjale plastikule. Näiteks on arhitektid kasutanud ääres joonlauda ja fotograafid on imiteerinud pildiraami või fotoka ekraanikuva... Jah tõesti, fantaasia on täiega lahti päästetud. Vahepeal oli toimumas lausa võistlus, kes laseb visiitkaardi lõigata kõige veidrama kujuliseks näiteks kaheksaks, kusjuures ring oli vahepeal justkui igav. Siis läks võistlemiseks, kes suudab laserlõikuse abil huvitavaima sisselõike kaardil teha. 

Kõige viimane trend on erinevate (disain) paberite kokku kleepimine, mille tulemuseks on juba massiivne joogialuse papi paksune kaart, mille külgedel säravad vastu erinevad värvid. Meie maja rekord on 4 paberi kokku kleepimine, mis on minu hinnangul juba ilmselge materjali, aja ja raha raiskamine, kuna näha on paberist vaid äär... Samas, näiteks polegi nii paha tulemus, kui esikülg on valge ja teine külg näiteks veinipunane, must, kuldne või misiganes :) Loe materjalidest lähemalt siit.

Paberite kokkuliimimine võimaldab luua kaarte, mis teiste trükitehnoloogiatega on piiratud võimalustega. Kleepimine võimaldab samal kaardil kasutada nii digi-, kui siiditrüki efekte. Korraga saame valimiseks pakkuda ligi 46 trükiefekti. Rääkimata personaliseeritud võimalustest, näiteks unikaalsete numbrite või koodide kasutamine igal visiitkaardil eraldi.

Valikud on nii suured, et nendega seoses soovitame teha eelnevalt kodutööd või kasutada professionaalse disaineri abi. Kindlasti soovitame minna kohale trükikotta või lähimasse paberipoodi valikutega tutvuma. 

Natukene ka visiitkaartide viisakusnormist. Visiitkaart on endiselt tarbedisaini toode, mis tähendab, et viisakas oleks kerge loetavus. Seda ka autoroolis. Mitmed disainerid on loovutamas disaini ilule, et max. palju infot oleks võimalikult vähest pinda kasutades ära paigutatud. Visiitkaardi teksti ei peaks olema sama raske lugeda kui nätsupaki teiselt küljelt selle koostist kuues keeles. Loe visiitkaardi kuldreeglitest lähemalt siit.

Seega, kui see kirjatükk tekitas ideid ja uudishimu on minu eesmärk täidetud
ehk on suur tõenäosus, et me kohtume, et luua just teile unikaalne, teielik ja trendikas visiitkaart! Saada päring siit.

Loe eelmist
Loe järgmist

Loe lisaks

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Õige vastus tuleneb inglise keelsest väljendist, mis tõlkes kõlab, et sa saad täpselt selle mille eest sa maksid, ei rohkem, ega vähem. Ehk siis trükiteenustel on mitte ainult erinev hind,...

Loe lähemalt
Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

  Tõstatan aruteluks järgmise olulise teema. Suur osa trükivajadustest - ligikaudu 90% - on seotud pakendiga. Sageli ei mõisteta täielikult, mis on pakend ja mis mitte. Üllatuslikult võib pakendiks pidada...

Loe lähemalt