Tõstatan aruteluks järgmise olulise teema. Suur osa trükivajadustest - ligikaudu 90% - on seotud pakendiga. Sageli ei mõisteta täielikult, mis on pakend ja mis mitte. Üllatuslikult võib pakendiks pidada ka raamatu või ajakirja kaant – need on esemed, mis vajavad müügihetkel ostja tähelepanu, seega toimivad nad pakendina.
Teenindussektor on veel üks valdkond, kus pakendi mõiste laieneb. Visiit- ja kinkekaardid on näited elementaarsetest pakenditest. Olgu tegu juuksuri, kosmeetiku, maniküüri, massööri või fitness treeneriga – kõik vajavad atraktiivset pakendit.
Flaierid, mida tihti ei peeta pakendiks, on olulised uute teenuste või toodete turundamisel. Pakendid vajavad aeg-ajalt uuendamist või hooajalist muutust. Co-pakendid ehk ühispakendid, näiteks jõulupakendid või piknikukorvid, on veel üks näide pakendite mitmekesisusest.
Personaliseeritud pakendid ehk sleevid mängivad samuti tähtsat rolli. Need võimaldavad katta tööstuslikult toodetud tooteid või siduda neid ühispakendiks.
Kõigi nende trükiste puhul saab informatsioonimahtu vähendada QR-koodi kasutamise kaudu, mis suunab tarbija veebilehele või maandumislehele.
Üks oluline omadus, mis ühendab kõiki neid trükiseliike, on soliidsus. See on võtmetähtsusega pakendi üleandmisel või ostuotsuse tegemisel. Seetõttu ei saa need olla lihtsalt trükitud esemed, vaid peaksid sisaldama vähemalt ühte trükiefekti, et tagada turvalisus ja eristumine – see on eriti oluline kinke- ja sooduskaartide puhul.