Tellides üle 300tk on tarne üle Eesti TASUTA

Brändingu korv
Teie korv on tühi
Sain pakkumise ja asi on mõttetult kallis

Sain pakkumise ja asi on mõttetult kallis

Selleks, et üldse tellida kvaliteetne trükitellimus peab ettevõte olema endale kindlaks teinud lähteülesande. Miks ma üldse seda teen? Mida mul on vaja? Mis on selle eesmärk ja kuidas seda saavutada?

Kui selgub, et paika pandud eesmärk ja eelarve ei klapi, siis loomulikult nii edasi liikuda ei saa. Siis ongi kallis. Tahame aga enne veel teile välja käia mõned asjalikud mõtted, mis võivad aidata otsust langetada.

Kogemus on näidanud, et tänu eriefektidele saavad meie partnerid esiteks rohkem kliente ning teiseks tooteid kallima hinnaga müüa. Siinkohal me ei liialda. Kui potentsiaalne ostja võtab teie toote kätte ja uurib seda, siis see tegelikkuses võib olla võrdväärne igasugu telereklaamide või raadioreklaamidega, mis maksavad veel rohkem.

Hetk, kus klient toote kätte võtab, langetab ta sekunditega (6-8 sec) ka ostuotsuse.

Edev pakend võib toimida riiulis kohaliku ja väga asjaliku müügimehena. Efektiivsemalt kui edev raadioreklaam või välireklaam, sest kui inimene jõuab poodi, on tal heal juhul meeles vaid reklaamitud toote nimi.

Poeriiuli juures vaatab talle vastu alternatiivsete toodete rivi. Üks ülbem kui teine, kõik üksteise järel reas. Kõik on sarnased tooted, aga pakend on teine ning tihtipeale lihtsalt kopeeritakse üksteist.  

Nüüd on aeg otsustada.

Mängima hakkab hind, sisu ja kõige tähtsam – välimus. Võib juhtuda, et üks teeb kampaaniat, aga konkurenti ostetakse. Pakend oli ilusam ja mõjus paremini.

Ongi võimalus, et nullite konkurentide kampaaniad ära. Konkurent teeb samal ajal kampaaniat sotsiaalmeedias, välimeedias, teles, kõik jutud. Teie langetate ainult hinda, tugevalt. Leti ees aga valib klient teie toote

Teie kulu on ainult toote hinda langetada, sest riiulis reklaamib pakend end ise. Konkurent muretseb ja maksab selle eest, et ostjad riiulite vahele tuleksid. See võtab muidugi konkurendilt isu seda järgmist telereklaami teha, sest tulemust ei tulnud. Tulemust ei tulnud mitte sellepärast, et reklaam ei mõjunud, vaid sinu strateegilistest tegevustest, mis kavaldasid konkurendi kampaania üle. 

Järgmine aasta on teie kord. Nüüd on teil kahekordne raha nii telereklaami, tootehinna kui ka kõige muu pulli jaoks. Müük ka tõuseb.

Hetkeliselt võibki edevama pakendi hind tunduda kallis, aga te isegi ei küsi neid olulisi küsimusi:

Sellel hetkel, kui teie toode kohtub ostjaga poes, on pakend sinu ainukene müügimees, mis tol hetkel sinu heaks töötab. Kas sel inimesel on meeles telereklaam? Mis maksab telereklaam? Kas tal on meeles raadioreklaam? Mis see maksab? Kas tal on see kõik endiselt meeles, kui ta on poes ja tal on valikus kaks toodet. Kas investeering on endiselt kallis?

Odavam on tellida rohkem

Meil käib päris tihti läbi ettevõtteid, kes kuu ajase vahega tellivad trükiseid 200 kaupa. Selline toimimine ei ole lihtsalt optimaalne. Siin on 3 suurt tõsiasja, mille üle võiks samuti järele mõelda.

NR 1 – Meie partnertrükikoja Revaprindi tooteplaan on ülekoormatud selliste tellimuste pärast.

NR 2 – Kannatab meie emake loodus. Mõelge korra selle peale – kõik see maakera, onju. Tootmisprotsessides kõik need raamid, materjalid ja muu, mis me ette valmistame, peseme, kasutame kemikaale, elektrit ja kõik, mis mängu läheb. Sinna läheb tohutult ressurssi. Kui hakataksegi tellima 200 tükki ja siis kuu aja pärast juba jälle 200. Hallo – koputus sinu südame tunnistusele – telli kohe 600.

NR 3 – Teie jaoks läheb hind alla, sest tootmisprotsess toimub ühe korraga. Muidu saate aasta pärast aru, et teie toode on nii kallis.

Tegelikult see on meil tõsine probleem. Kui telliksid 200 asemel 600 siis tükihind oleks kuskil veerandi odavam.

Tihti saame hinnapakkumiste vastuseks, et see on liiga kallis ja uuritakse, kuidas odavamaks saab? On materjale, mille katsumine pakub juba naudingut. Saab teha ka täiesti tavalise paberi peale või emma-kumma eriefekti ära jätame? Siis saab hinnast alla. Mida edevam trükis, seda kallim. Siin on oluline aru saada, et see pole tavatrükis, mis on tõesti odav. Eriefektidega on kallim, mitte kallis vaid kallim.

Meie pakkumine tuleb alati ridade kaupa. Ilma millegita ehk tavaline baastrükis, ühe efektiga, kahega, kolmega jne. Võimalik on tellida ka nii, et soovid ainult esimest ja kolmandat efekti. Nii on ka võimalik, et loote sellest ise enda jaoks meelepärase ja sobiva pakkumise. Lõppkokkuvõttes teie otsustate, meie lihtsalt pakume.

Loe eelmist
Loe järgmist
Loe teisi postitusi
Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Siin blogis tuleb juttu visiitkaardi disainipõhjadest ja kust neid saab.  KKK: Kas meilt saab disainipõhjasid või kujundusmalle? A: Ei saa, sest meie eesmärk on pakkuda klientidele parimat ja enneolematu kvaliteediga...

Loe lähemalt
Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Luksuslikud visiitkaardid on juba viimased 30 aastat olnud meie majas suur kaup, aga viimastel aastatel on see trend veelgi suurema hüppe teinud. Kui oled omale uut visiitkaarti tegemas, siis see...

Loe lähemalt
Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Suvine messihooaeg on peagi käes ja see on ideaalne aeg oma ettevõtte nähtavuse suurendamiseks. Kui oled suundumas messile, on oluline tagada, et sinu reklaammaterjalid paistaksid silma ja jätaksid kvaliteetse mulje. Meie, spetsialiseerume eksklusiivsete trükiteenuste...

Loe lähemalt
Siiditrüki tellimine

Siiditrükk | Võimalused ja materjalid

Siiditrükk, nagu eesti keelne nimigi ütleb on üks vanimaid trükiviise, mis oli läbi siidi algselt, aga tänapäeval on see juba kümneid aastaid kõrgtehnoloogilise võrguga elektrooniliselt alumiiniumraamile pingutatud ja käsitsi spaatliga...

Loe lähemalt
Trükiteenused, trükiteenuste hind ja kvaliteet

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Õige vastus tuleneb inglise keelsest väljendist, mis tõlkes kõlab, et sa saad täpselt selle mille eest sa maksid, ei rohkem, ega vähem. Ehk siis trükiteenustel on mitte ainult erinev hind,...

Loe lähemalt
Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Tõstatan aruteluks järgmise olulise teema. Suur osa trükivajadustest - ligikaudu 90% - on seotud pakendiga. Sageli ei mõisteta täielikult, mis on pakend ja mis mitte. Üllatuslikult võib pakendiks pidada ka...

Loe lähemalt
Saada päring