Brändingu korv
Teie korv on tühi
Pakendid, mis tõstavad teie müüginumbreid – Kuidas?

Pakendid, mis tõstavad teie müüginumbreid – Kuidas?

Pilt on väärt rohkem kui tuhat sõna. Inimeste aju on programmeeritud visuaalsele informatsioonile. Öeldakse küll, et ära hinda raamatut kaane järgi, aga me ei saa sinna inimestena midagi parata. Toome teile esiteks siia mõned huvitavad faktid:

  1. 90% informatsioonist, mida inimese ajus töödeldakse, on visuaalne.
  2. Ajul võtab aega umbes täpselt 13 millisekundit, et töödelda pilti ja langetada otsus.
  3. Aju töötleb pilte lausa 60 000 korda kiiremini kui teksti.
  4. Inimesed mäletavad 65% sellest, mis nad näevad ja vaid 10% sellest, mis nad kuulevad.

See tähendab, et teie toode peab olema visuaalselt meeletult ahvatlev. Kujutage nüüd ette kvaliteetseid pakendeid ja mittekvaliteetseid tootepakendeid. Mida see ütleb teile nende toodete tootjate kohta, selle ettevõtte väärtuste kohta? Kvaliteet ja läbi mõeldud disain tekitab usaldust ja kujundab väga tugeva brändimaine. 

Kõige fundamentaalsemal tasandil on pakend kui kaitseks tootele. Selleks, et seda saaks kergesti transportida ja osta. Teiselt poolt, mis on veel tähtsa, peab tootepakend andma tootest õige mulje, õigetele inimestele. Me ei suuda ära rõhutada, kui oluline on pakend tegelikult. See kannab edasi ettevõtte identiteeti, bränditeadlikkust, kliendi iseloomu ja palju muud. Lisaks võistleb ta ülejäänud miljoni tootega riiulil.

Oleme pealt näinud mitmeid edulugusi, kus ettevõtte müügi numbrid teevad hüppelise tõusu peale uut ja läbimõeldud pakendidisaini. Oleme näinud, kuidas mitte sobiv tootedisain toob müüginumbrid kolinal olla. Või, kuidas sama toodet ostetakse teises pakendis viis korda rohkem. Selle taga on tegelikult väga lihtsad ja loogilised reeglid, aga need töötavad! Näiteks eelistavad inimesed toidu puhul pakendeid, mida on kergem lahti teha. Oluline on pakendi mugavus ja funktsionaalsus. Kinke on hea saada karpides, kus avaneb kohe hea vaade kogu kingile korraga. Inimesed eelistavad alati kvaliteetseid pakendeid ja pakendeid, mis neid kõnetavad. Väga huvitav on värvipsühholoogia – Inimesed tahavad näha erinevaid tooteid erinevates värvides. 

Vaadake enda ümber ringi. Kas teie olete alles hoidnud mingi kingi või toote just tema pakendi pärast? Kahju on ära visata ilusat asja ja neid hoitakse tihti peale mõnda aega alles. Nii jääb ta saajale koju veel pikaks ajaks endast märku andma. See on ju nagu turundusmees kliendi kodus!

Pakendidisain on peen maailm, mida peab hästi tundma ja ettevõtte edule on see eluoluline. Selle juures peab pakendi eriefektidega realiseerimine toimima väga spetsiaalsete masinatega.

Tootepakendite erinevate materjalide, efektide ja muude võimalustega soovitame teil tulla tutvuma meie trükikotta. Kirjuta meile siit, aitame teil leida parimaid võimalike lahendusi.

Loe järgmist
Loe teisi postitusi
Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Visiitkaartide kujundusmallid - TOP 4 kohta, kus neid saab

Siin blogis tuleb juttu visiitkaardi disainipõhjadest ja kust neid saab.  KKK: Kas meilt saab disainipõhjasid või kujundusmalle? A: Ei saa, sest meie eesmärk on pakkuda klientidele parimat ja enneolematu kvaliteediga...

Loe lähemalt
Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Visiitkaartide näidised - 7 meie lemmikut

Luksuslikud visiitkaardid on juba viimased 30 aastat olnud meie majas suur kaup, aga viimastel aastatel on see trend veelgi suurema hüppe teinud. Kui oled omale uut visiitkaarti tegemas, siis see...

Loe lähemalt
Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Kuidas edukalt messiks valmistuda: Strateegia ja Trükised

Suvine messihooaeg on peagi käes ja see on ideaalne aeg oma ettevõtte nähtavuse suurendamiseks. Kui oled suundumas messile, on oluline tagada, et sinu reklaammaterjalid paistaksid silma ja jätaksid kvaliteetse mulje. Meie, spetsialiseerume eksklusiivsete trükiteenuste...

Loe lähemalt
Siiditrüki tellimine

Siiditrükk | Võimalused ja materjalid

Siiditrükk, nagu eesti keelne nimigi ütleb on üks vanimaid trükiviise, mis oli läbi siidi algselt, aga tänapäeval on see juba kümneid aastaid kõrgtehnoloogilise võrguga elektrooniliselt alumiiniumraamile pingutatud ja käsitsi spaatliga...

Loe lähemalt
Trükiteenused, trükiteenuste hind ja kvaliteet

Miks on pealtnäha samadel trükiteenustel nii erinev hind?

Õige vastus tuleneb inglise keelsest väljendist, mis tõlkes kõlab, et sa saad täpselt selle mille eest sa maksid, ei rohkem, ega vähem. Ehk siis trükiteenustel on mitte ainult erinev hind,...

Loe lähemalt
Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Turundajanõuanne #1: Pakendite tähtsus ja trükiste roll

Tõstatan aruteluks järgmise olulise teema. Suur osa trükivajadustest - ligikaudu 90% - on seotud pakendiga. Sageli ei mõisteta täielikult, mis on pakend ja mis mitte. Üllatuslikult võib pakendiks pidada ka...

Loe lähemalt
Saada päring