Pilt on väärt rohkem kui tuhat sõna. Inimeste aju on programmeeritud visuaalsele informatsioonile. Öeldakse küll, et ära hinda raamatut kaane järgi, aga me ei saa sinna inimestena midagi parata. Toome teile esiteks siia mõned huvitavad faktid:
- 90% informatsioonist, mida inimese ajus töödeldakse, on visuaalne.
- Ajul võtab aega umbes täpselt 13 millisekundit, et töödelda pilti ja langetada otsus.
- Aju töötleb pilte lausa 60 000 korda kiiremini kui teksti.
- Inimesed mäletavad 65% sellest, mis nad näevad ja vaid 10% sellest, mis nad kuulevad.
See tähendab, et teie toode peab olema visuaalselt meeletult ahvatlev. Kujutage nüüd ette kvaliteetseid pakendeid ja mittekvaliteetseid tootepakendeid. Mida see ütleb teile nende toodete tootjate kohta, selle ettevõtte väärtuste kohta? Kvaliteet ja läbi mõeldud disain tekitab usaldust ja kujundab väga tugeva brändimaine.
Kõige fundamentaalsemal tasandil on pakend kui kaitseks tootele. Selleks, et seda saaks kergesti transportida ja osta. Teiselt poolt, mis on veel tähtsa, peab tootepakend andma tootest õige mulje, õigetele inimestele. Me ei suuda ära rõhutada, kui oluline on pakend tegelikult. See kannab edasi ettevõtte identiteeti, bränditeadlikkust, kliendi iseloomu ja palju muud. Lisaks võistleb ta ülejäänud miljoni tootega riiulil.
Oleme pealt näinud mitmeid edulugusi, kus ettevõtte müügi numbrid teevad hüppelise tõusu peale uut ja läbimõeldud pakendidisaini. Oleme näinud, kuidas mitte sobiv tootedisain toob müüginumbrid kolinal olla. Või, kuidas sama toodet ostetakse teises pakendis viis korda rohkem. Selle taga on tegelikult väga lihtsad ja loogilised reeglid, aga need töötavad! Näiteks eelistavad inimesed toidu puhul pakendeid, mida on kergem lahti teha. Oluline on pakendi mugavus ja funktsionaalsus. Kinke on hea saada karpides, kus avaneb kohe hea vaade kogu kingile korraga. Inimesed eelistavad alati kvaliteetseid pakendeid ja pakendeid, mis neid kõnetavad. Väga huvitav on värvipsühholoogia – Inimesed tahavad näha erinevaid tooteid erinevates värvides.
Vaadake enda ümber ringi. Kas teie olete alles hoidnud mingi kingi või toote just tema pakendi pärast? Kahju on ära visata ilusat asja ja neid hoitakse tihti peale mõnda aega alles. Nii jääb ta saajale koju veel pikaks ajaks endast märku andma. See on ju nagu turundusmees kliendi kodus!
Pakendidisain on peen maailm, mida peab hästi tundma ja ettevõtte edule on see eluoluline. Selle juures peab pakendi eriefektidega realiseerimine toimima väga spetsiaalsete masinatega.
Tootepakendite erinevate materjalide, efektide ja muude võimalustega soovitame teil tulla tutvuma meie trükikotta. Kirjuta meile siit, aitame teil leida parimaid võimalike lahendusi.